شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم
شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم

۱


می‌ترکانم
جوش‌های روی صورتم را
از حرص
بادکنک توی دهانم را
از صبح
و شمای توی سرم را
از وقتی فراموش کرده‌ام

اگر مرا سر راه نمی‌گذاشتند
مثلا کجا می‌گذاشتند؟
تفاوت بزرگم با موسی در این است
که شهر کودکی‌ام رود خانه نداشت
.
.
.
از لحاظ زبان ایراد دارم
دراز است
از لحاظ فرم؟
که می‌بینید!
و اگر در دنیا
چیز با محتوایی سراغ دارید

روی مال من هم حساب کنید!

 

لیلا اکرمی- نشریه ادبی عروض

مهدی آذر یزدی

خدایش بیامرزاد . خیلی از هم نسلهای ما خوندن کتبا را با «قصه های خوب برا بچه های خوب» شروع کردند . هیچ وقت اسمش از ذهنمون پاک نخواهد شد

شروعی دوباره

صدبار ازین خانه بدان خانه برفتید

یک بار ازین خانه بر این بام برایید