شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم
شاسوسا

شاسوسا

من می خواهم برگردم به دوران خلوت خودم. من نمی خواهم دیگر کسی برای من چنگ و دندان نشان بدهد. یعنی راستش حوصله آزار دیدن را ندارم

مرد و زن

مرد و زن

 

تو مردی

من زن.

 

تو میتوانی دوست داشته باشی

من میتوانم دوست داشته باشم

تو میتوانی دروغ بگویی

من میتوانم دروغ بگویم

 

تو مردی

من زن.

 

تو میتوانی دروغ بگویی که دوستم داری

من میتوانم دروغ بگویم که دوستت دارم

 

تو مردی

من زن.

 

بیا به هم دروغ بگوییم.

 

 

لیلا فرجامی

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا 1389/05/21 ساعت 12:04 http://diryazood.blogsky.com

سلام دوست عزیز
این حضور بهانه ایست برای احوالپرسی و تبریک فرارسیدن ماه میهمانی ربانی ...
با بهترین آرزوها
التماس دعا ...

سلام مهدی جان خوفی؟؟؟؟؟
ممنون که وبم اومدی.........
مطلبت زیبا بود و جالب ولی اگه اینجوری باشه همه به هم دروغ میگیم یا ..؟نه؟......؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظرم نباید خودمونو گول بزنیم یا به هم دروغ بگیم....درست نیست همدیگرو سرکار بزاریم...

راستی من وبتونو لینک کردم گلم....شما هم منو با (تمام میشوم شبی فقط به من اشاره کن)لینک کنید...ممنون

مینا 1389/05/19 ساعت 10:30 http://diryazood.blogsky.com

در لحظه ای که گفته ام دوستت ندارم شاید دروغ گفته باشم...
باور کن در ابراز دوستیم هرگز و هرگز دروغ نگفته ام...
روزی اگر دوستم نداشتی تلخی آن راست را به شیرینی دروغ دوست داشتنم ترجیح خواهم داد...
بیایید هرگز به هم دروغ نگوییم.
سلام دوست خوبم و ممنون از لینک وبلاگم.
موفق و پیروز باشید.

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد